آمدن کلاه قرمزی ۹۳ قطعی شد.

این کارگردان در بخشی از آخرین نامه‌اش اعلام کرد: نظر به عنایت ویژه مردم کشورم نسبت به برنامه «کلاه قرمزی» و درخواست تماشای این مجموعه از صداوسیما، اینجانب با کمال افتخار و با همه مشکلاتی که در پیش رو خواهم داشت، نوروز سال ۹۳ را مهمان خانه‌های گرمتان خواهم بود.
شبهه در پخش مجموعه‌ی «کلاه قرمزی» در نوروز، دو سال پیاپی است که علاقمندان به این شخصیت عروسکی را با نگرانی مواجه می‌کند.
اما در نهایت حمید مدرسی با اظهار تاسف نسبت به حاشیه‌های پیش‌آمده برای تولید مجموعه «کلاه قرمزی» در نوروز ۹۳، شنبه (یازدهم اسفند ماه)، به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که «کلاه قرمزی» و دوستانش عید امسال میهمان همه هواداران و دوستداران خود هستند.


تهیه‌کننده مجموعه «کلاه قرمزی» در این گفت‌و‌گو اظهار کرد: جای تاسف دارد که مدت‌هاست شاهد خبری کذب حاشیه‌ای درخصوص اختلاف مبلغ قرارداد تا دیگر موارد حاشیه‌ای پیرامون اختلاف با سیما بدون هیچ‌گونه مستند و واقعیتی هستیم و شک نکنید هر پروژه تلویزیونی در سیما ممکن است تا رسیدن به شرایط مطلوب طرفین نیاز به جلسات کارشناسی و ارائه مستندات باشد که پروژه «کلاه قرمزی» هم مستثنی از دیگر پروژه‌ها نیست.
وی همچنین عنوان کرد: بهترین کار انجام شده با توجه به زمان از دست رفته که نشدن پروژه را قطعی کرده بود با همت آقایان طهماسب، جبلی و قطعا کلیه گروه سازنده با قبول تعهد نسبت به مردم، بچه‌ها و هواداران این مجموعه در سخت‌ترین شرایط تولید بخصوص در ایام کامل تعطیلات نوروزی ما نشدن پروژه را به شدن تبدیل کردیم تا بتوانند همانند سال‌های گذشته شادی و نشاط را به ارمغان بیاورند.
مدرسی تاکید کرد: به عنوان تهیه‌کننده، طبق روال سال‌های گذشته پیگیر رکورد تماشاگران و موفقیت بیشتر مجموعه هستم و خواهم بود. فراخوان نیروهای جدید و متخصص در حوزه‌ی کودک و نوجوان برای حضور در این مجموعه و همکاری هنرمندان بنام سینما و تلویزیون و ورود دو شخصیت جدید عروسکی به این مجموعه، شرایط توفیق بیش از پیش این پروژه را فراهم ساخته است.
تهیه‌کننده «کلاه قرمزی» در بخشی دیگر از گفت‌و‌گویش با تشکر از مدیران ارشد صداوسیما برای حل مشکل تولید و پخش نوروزی مجموعه‌ی »کلاه قرمزی» بیان کرد: جا دارد از شخص آقای ضرغامی و دکتر دارابی کمال تشکر را داشته باشم؛ به دلیل آنچه سعه صدر و درایت مدیریتی درخصوص حل و فصل مسائل و از سوی دیگر انرژی مثبت به گروه سازنده است که شبانه‌روز در تلاش رسیدن پروژه به زمان موعد هستند.
مدرسی همچنین در پایان آخرین گفت‌و‌گویش با ایسنا، خطاب به بینندگان «کلاه قرمزی» مطرح کرد: منتظر بهترین و پربیننده‌ترین برنامه نوروزی ۹۳ باشید و مژده به کلیه هواداران این مجموعه می‌توانند از هفته آینده تمام مطالب، عکس‌ها و خبرهای جدید را فقط از سایت رسمی کلاه قرمزی مطالعه کنند.
***
ایرج طهماسب هم شب گذشته نامه داد و آمدن «کلاه قرمزی» را قطعی دانست.
کارگردان مجموعه «کلاه قرمزی» در اظهارنظری جدید بالاخره اعلام کرد که «کلاه قرمزی» را برای نوروز ۹۳ تولید خواهد کرد این در حالی است که طهماسب پیش از این در دو نامه‌ی مجزا بر ساخته نشدن مجموعه «کلاه قرمزی» تاکید کرده بود.
طهماسب خطاب به دوستداران «کلاه قرمزی» در آخرین نامه‌ی ارسالی‌اش گفت: «نظر به عنایت ویژه مردم کشورم، نسبت به برنامه «کلاه قرمزی» و درخواست تماشای این مجموعه از صداوسیما، اینجانب با کمال افتخار و با همه مشکلاتی که در پیش رو خواهم داشت، نوروز سال ۹۳ را مهمان خانه‌های گرمتان خواهم بود.
پیشاپیش از اظهار لطف شما چه به صورت حضوری، تلفن و نوشته‌های رسانه‌ای سپاسگزارم.»
*** ضرغامی و دارابی آمدن «کلاه قرمزی» را قطعی کردند
بر اساس این گزارش، مدیر شبکه دو سیما هم در نشستی که درخصوص اعلام برنامه‌های نوروزی امسال با خبرنگاران داشت، در پاسخ به پرسشی درباره شبهه در پخش برنامه «کلاه قرمزی» و اینکه هر سال پخش این برنامه با طرح مشکلاتی از سوی عوامل همراه است، بیان کرد: برخی از روزنامه‌ها علاقه‌ دارند همیشه مطالبی را انتشار دهند.
بخشی‌زاده در نشست اخیرش با خبرنگاران درخصوص آمدن کلاه قرمزی در عید امسال، اعلام کرد: باید بگویم دوستان ما کار خودشان را می‌کنند و من نمی‌دانم گاهی اوقات این خبرها از کجا می‌آید. همچنین لازم می‌دانم بگویم خبرهای مربوط به «کلاه قرمزی» سال‌های گذشته هم بود امسال هم این بحث پیش آمد. لازم می‌دانم بگویم کمی به ما اعتماد کنید.
البته این اظهار نظر از سوی مدیر شبکه دو با نامه‌ای از سوی طهماسب روبه‌رو شد که در آن تاکید می‌کرد کلاه قرمزی نوروز امسال نمی‌آید.
با این حال بر اساس آنچه در صحبت‌های مدرسی به چشم می‌خورد به نظر می‌رسد مشکل آمدن این مجموعه عروسکی در نوروز ۹۳ را مدیران ارشد سازمان صداوسیما یعنی عزت الله ضرغامی و معاونش در سیما (علی دارابی) حل کرده باشند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA