بچه های نسبتا بد!

سکانس‌های پایانی سریال «بچه‌های نسبتا بد» به کارگردانی سیروس مقدم، شب گذشته (۱۶مردادماه) در حضور مهدی فرجی – مدیر شبکه‌ی یک – و خبرنگاران برخی رسانه‌ها در محله‌ی دربند، کوچه‌ی اقاقیا ضبط شد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضبط قسمت بیست‌ویکم سریال «بچه‌های نسبتا بد» که قرار است پاییز امسال روی آنتن برود، روز گذشته انجام شد. در این سکانس که مربوط به خانه‌ی «پدر طلا» (با بازی شهرزاد کمال‌زاده در نقش طلا) بود، در حضور مدیر شبکه‌ی یک سیما ضبط شد. در این سکانس که مربوط به قسمت‌های آخر داستان است، یکسری از صحنه‌های اکشن سریال سیروس مقدم تصویربرداری شد.

این سکانس‌ها مربوط به بازی بازیگرانی مانند اشکان خطیبی، میلاد کی‌مرام، علی‌ طباطبایی، مجید مشیری، اکبر وارث و شهرزاد کما‌ل‌زاده بود که مقابل دوربین رفتند.

به گفته‌ی مدیر تولید سریال «بچه‌های نسبتا بد»، تصویربرداری این مجموعه‌ی ۲۲ قسمتی در چند روز آینده به پایان می‌رسد.

 


برای این مراسم از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مکتوب دعوت شده بود؛ اما به درخواست تهیه‌کننده، اجازه‌ی ثبت تصویر به عکاسان داده نشد و عکاسان رسانه‌ها با دلخوری، لوکیشن سریال «بچه‌های نسبتا بد» را ترک کردند.

تهیه‌کننده‌ی سریال سیروس مقدم دلیل اجازه‌ی عکاسی ندادن را جلوگیری از لو رفتن قسمت پایانی عنوان کرد.

سریال «بچه‌های نسبتا بد» قرار است در ۲۲ قسمت، شب‌های پاییز امسال از شبکه‌ی اول روی آنتن برود. داستان این سریال مربوط به چند جوانانی است که خیلی بد نیستند، ولی در موقعیت‌هایی که قرار می‌گیرند، باعث می‌شوند همان‌طور که از نام سریال پیدا است نسبتا بد شوند.

به گفته‌ی سیروس مقدم، در داستان سریال «بچه‌های نسبتا بد» هم محبت وجود دارد هم کینه، هم عشق و هم تلخی.

در این سریال بازیگرانی مانند حمید گودرزی، یوسف تیموری، اشکان خطیبی و میلاد کی‌مرام ایفای نقش می‌کنند. همچنین اکبر عبدی قرار است از قسمت هجدهم به داستان سریال وارد شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA