توانایی وزارت اطلاعات در دستگیری ریگی

عوض حیدرپور شهر رضایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به دستگیری عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریسیتی موسوم به جندالله، اظهار داشت: دستگیری عبدالمالک ریگی براساس یک برنامه‌ریزی بسیار دقیق توسط وزارت اطلاعات انجام گرفته است.
وی به دستگیری ریگی در بامداد امروز اشاره و تصریح‌کرد: وی در حال حاضر وارد کشور شده و به مقامات امنیتی و قضایی تحویل داده خواهد شد.
حیدرپور دستگیری عبدالمالک ریگی را موجب خرسندی ملت و به ویژه نمایندگان مجلس دانست و افزود: اجرای عملیات قوی و شناسایی دقیق اطلاعاتی از سوی نیروهای امنیتی، موجب شد تا مسبب بسیاری از قتل و غارت‌ها و قاچاق مواد مخدر در شرق کشور دستگیر شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی در بخش دیگری از گفتگوی خود به توانایی بالای نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور اشاره و متذکرشد: جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای قوی امنیتی توانایی کاملی را برای خاموش کردن قائله‌هایی که در کشور است را دارد.
وی ضمن قدردانی از نیروهای اطلاعاتی وامنیتی کشور گفت: انقلاب اسلامی ایران می‌تواند در برابر توطئه‌های استکبار، به ویژه آمریکا و مزدوران او دست تبهکاران را قطع کرده و امنیت ملی مردم ایران را فراهم کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA