دراپ باکس هک شد؟!

به به امنیت چه میکنه؟:|

شرکت دراپ‌باکس که یک سرویس ذخیره فایل بسیار مطمئن و ایمن را برای کاربران عرضه می‌کند امروز به صورت رسمی پذیرفت که حساب چند تن از کاربران این شرکت مورد نفوذ و هک قرار گرفته و بدین وسیله به آنان هرزنامه ارسال شده است.
به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ این خبر بعد از آن اعلام شد که چند صد تن از کاربران از هجوم هرزنامه‌ها به صندوق پست الکترونیکی خود خبر دادند که با آن ایمیل در دراپ‌باکس ثبت‌نام کرده بودند و این بدان معنی بود که پایگاه داده‌های دراپ‌باکس مورد نفوذ قرار گرفته و شکسته شده است که امروز نیز این شرکت به صورت رسمی آن‌را تائید کرد و البته اعلام کرد که این اتفاق هرگز دوباره روی نخواهد داد.
بیشتر کاربران قربانی از کشورهای انگلستان ، آلمان و هلند هستند و نام کاربری و کلمه‌های عبور به سرقت رفته به وسیله وب‌سایت‌های طرف سوم بوده که کاربران از آن برای ورود به اکانت دراپ‌باکس خود بهره می‌بردند و حتی یکی از رمزهای عبور به سرقت رفته نیز متعلق به یکی از کارمندان این شرکت بوده که متاسفانه باعث گسترده‌تر شدن ابعاد این سرقت و هک شده است.
البته دراپ‌باکس اعلام کرده که اقدامات ایمنی را افزایش خواهد داد که یکی از موارد آن استفاده از تائید دومرحله‌ای (مانند جیمیل) برای تعیین هویت کاربران است که شامل تعیین رمز عبور و همچنین یک کد موقت است که به تلفن همراه کاربر ارسال خواهد شد.
پ.ن: یک پیشنهاد دوستانه نیز داریم و اینکه همیشه برای وارد شدن به حساب های کاربری خود از وب‌سایت اصلی استفاده کرده و در ضمن برای چندین اکانت خود از یک پسورد خاص استفاده نکنید زیرا تمام فعالیت‌های آنلاین خود را به خطر خواهید انداخت.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “دراپ باکس هک شد؟!”

  1. ویندوز8 , ویندوز هشت , Windows8 نیم‌رخ

    Excellent post. I used to be checking continuously this weblog and I am inspired! Extremely useful info specially the remaining section 🙂 I care for such info a lot. I used to be seeking this particular information for a very long time. Thanks and good luck.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA