دم رونالدو همچنان گرم!

در روزهایی که مردم بی‌گناه غزه زیر بمباران و جنایات رژیم صهیونیستی در حال از بین رفتن هستند و شاید کمتر کسی از مردم معمولی در جهان به واسطه هجمه‌های رسانه‌ای علیه این مردم مظلوم، توجه می‌کند، حمایت فردی مثل کریستینو رونالدو که امسال به عنوان بهترین بازیکن جهان نیز انتخاب شد از مردم ستمدیده فلسطین شایسته تقدیر است.
در دنیایی(دنیای فوتبال) که مسی همزمان با اوج گرفتن تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه و شهادت صدها فلسطینی، به بهانه حضور در فینال، یک میلیون یورو به این رژیم هدیه می‌دهد، اقدامی شبیه به رونالدو، شایسته تقدیر نیست، بلکه قابل ستایش است.
کریستیانو رونالدو تا کنون و به استناد آمار ثبت شده در رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی چهار بار به صورت احتصاصی از سوی سران عالی رتبه این رژیم برای بازدید از اماکن تاریخی سرزمین‌های اشغالی دعوت شده و هر بار به صراحت و روشنی این دعوت را رد کرده است. این در حالیست که همین ستاره پرتغالی در بازه زمانی ۲ هفته‌ای که بین یک بازی از جام حذفی و یک بازی از لالیگا برگزار می‌شد، به فلسطین سفر کرده و در بازسازی چند بیمارستان و جاده و تهیه مواد غذایی غنی شده تحت نظارت یونیسف نقشی پررنگ ایفا می‌کند.
سخنان رونالدو اما مدتی پیش در جمع هوادارانش، بسیاری از تحلیلگران را متعجب ساخت. کار به جایی رسید که نویسنده هاآرتص در بخش ورزشی چنین آورد: “گستاخی این مرد پرتغالی بی جواب نمی‌ماند!”
رونالدو گفت: “کافی است به دعوت رئیس جمهوری اسرائیل پاسخ مثبت بدهم؛ آن وقت هر سال توپ طلا را به من خواهند داد. اما مظلومیت کودک فلسطینی را از دست نمی‌دهم و آن را به رئیس جمهوری اسرائیل نمی‌فروشم.”


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA