سامسونگ Z با تایزن!

سرانجام انتظارها به پایان رسید و سامسونگ از نخستین پرچمدار مبتنی بر سیستم عامل تایزن پرده برداشت. قطعا کار با Samsung Z تایزنی می تواند تجربه جدید و منحصر به فردی برای کاربر باشد.در ادامه قصد داریم تا این اسمارت فون تایزنی را به شما سروران گویا آی تی معرفی نماییم.

Capture

از نظر طراحی می توان اذعان کرد که نخستین پرچمدار تایزنی سامسونگ، از طراحی روز استفاده می کند و الگوی طراحی لبه های نوک تیز در شکل و شمایل Samsung Z تایزنی به چشم می آید.سامسونگ دراین پرچمدار تایزنی از نمایش گری ۴.۸ اینچی از نوع Super AMOLED استفاده نموده است که رزولیشن تصویری با کیفیت HD برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

مغز متفکر Samsung Z تایزنی را پروسسوری (پردازنده) ۴ هسته ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز تشکیل داده است. جالب است بدانید که سیستم عامل تایزن می تواند اپلیکیشن ها را سریع تر اجرا نماید و همچنین با مرورگری که دارد صفحات وب را نیز با سرعت بالاتری لود نماید.

Capture

Samsung Z تایزنی را می توان جزو اسمارت فون های سبک وزن دانست چرا که تنها ۱۳۶ گرم وزن دارد. ابعاد ظاهری این اسمارت فون ۱۳۸.۲ در ۶۹.۸ در ۸.۵ میلی متر می باشد.

Capture

گفتنی است که پرچمدار تایزنی سامسونگ، از نسخه ۲.۲.۱ سیستم عامل تایزن استفاده می نماید. این اسمارت فون نوظهور مجهز به دوربین هشت مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین ۲٫۱ مگاپیکسلی در جلو می باشد.حافظه ذخیره سازی در نظر گرفته شده برای آن نیز، ۱۶ گیگابایت است. البته این اسمارت فون می تواند تا ۶۴ گیگابایت حافظه خارجی میکرو اس دی را نیز پشتیبانی نماید.حافظه رَم درنظر گرفته شده برای آن نیز تنها ۲ گیگابایت است.

Capture

از امکانات مهم ارتباطی گنجانده شده در این اسمارت فون می توان به وجود  LTE cat.4، وای-فای ۸۰۲٫۱۱a/b/g/n با MIMO، جی پی اس، بلوتوث ۴، NFC، کنترل مادون قرمز، کابل USB 2.0 اشاره داشت.باتری تعبیه شده برای این پرچمدار تایزنی، یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA