سریال سلمان فارسی

بازهم یک کار خوب احتمالا از داوود میرباقری

داوود میرباقری از ادامه طراحی و آماده‌سازی سناریوی سریال «سلمان فارسی» خبر داد.

این کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: روند تولید پروژه «سلمان فارسی» در حوزه‌ی سناریو ادامه دارد و همچنان در حال آماده‌سازی سناریو هستیم.
وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا مبنی بر اینکه آیا مشکلات مالی تلویزیون بر روند تولید پروژه «سلمان فارسی» اثرگذار خواهد بود؟ گفت: من از این مسائل اطلاعی ندارم.
میرباقری که این روزها سریال «شاهگوش» را برای شبکه نمایش خانگی تولید و توزیع می‌کند، درباره‌ی قصه‌ها و ماجراهای این سریال نیز عنوان کرد: سناریوی «شاهگوش» از قبل طراحی شده بود و ما همان را اجرا می‌کنیم؛ ضمن اینکه هر چه جلوتر می‌رویم به نقطه‌ی اوج و فضاهای جدیدتری می‌رسیم.
این کارگردان در پاسخ به پرسش دیگری درباره‌ی شخصیت عرب‌نیا اظهار کرد: ایشان نسبت به بازیگری مسلط و باانگیزه است و تجربه کار در «مختارنامه» شخصیت ایشان را تا حدودی نشان می‌دهد. به هر حال اگر عشق، شور و اعتقاد نبود، قطعا شش – هفت سال کار کردن در «مختارنامه» امکان‌پذیر نبود.
میرباقری در پایان خاطرنشان کرد: آقای عرب‌نیا با حوصله‌ی زیاد، حساسیت بسیار بالا، تأمل و تعمق در نقش کار می‌کنند و من در تمام سال‌هایی که «مختارنامه» را با هم کار می‌کردیم از کارگردانی لذت می بردم و اگر ان‌شاءالله توفیق باشد و سعادت داشته باشم با ایشان در آینده باز هم تجربه کاری خواهم داشت.

سریال سلمان فارسی را میرباقری میسازد
سریال سلمان فارسی را میرباقری میسازد

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA