سه دیدار تدارکی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا امروز دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کشورهای بلاروس، مونته‌نگرو و آنگولا را در کمپ اروپایی تیم ملی قبل از برگزاری دیدارهای جام جهانی تأیید کرد.

نکته قابل توجه در جدول دیدارهای تیم ملی، زمان و مکان دیدار کشورمان با آنگولا از سوی فیفا ۹ خرداد ۹۳ در وین اتریش که مکان اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اروپا هست اعلام شده و این در حالی است که طبق اعلام برنامه زمانبندی شده کادرفنی تیم ملی و کارلوس کی‌روش، حدود ۵ روز قبل از برگزاری دیدار ایران و آنگولا، اردوی تیم ملی در اروپا به پایان خواهد رسید و ملی‌پوشان کشورمان برای برپایی آخرین اردوی خود در کشورمان، راهی ایران خواهند شد که به این ترتیب شاید دیدار ایران و آنگولا در ایران و به عنوان دیدار خداحافظی شاگردان کی‌روش باشد.
روز گذشته نیز یک روزنامه پرتغالی از برگزاری این دیدار در اتریش خبر داده بود، با این حال فیفا نیز در گذشته در جدول زمانبندی دیدارهای تیم ملی فوتبال دچار اشتباهاتی شده و حتی در یک روز برای تیم ملی دو بازی را به ثبت رسانده بود.
در جدول فیفا همچنین زمان دیدار ایران با بلاروس و مونته‌نگرو به ترتیب ۱۸ و ۲۲ می (۲۸ اردیبهشت و اول خرداد ۹۳) و مکان آن در وین اتریش اعلام شده است.
پیش از این فیفا دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران با گینه و ترینیداد توباگو در دو تاریخ ۱۴ اسفند ۹۲ و ۱۸ خرداد ۹۳ را تأیید کرده بود.

 

 


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA