هارد ۸ ترابایتی سیگیت

شرکت سیگیت و ابزارهای ذخیره سازی آن از هارددیسک گرفته تا سیستم های یکپارچه و پرقدرت ذخیره سازی تحت شبکه برای تمامی علاقه مندان و دست اندرکاران این حوضه شناخته شده هستند.

به تازگی و پس از پایان سال مالی این شرکت، مدیر عامل سیگیت از بکارگیری هارددیسک های ۸ ترابایتی این شرکت در سرویس های ذخیره سازی ابری و سیستم های تجاری پرده برداشت. با رسیدن به انتهای ژوئن (۲۷ ژون برابر با ۶ تیر)، سال مالی سیگیت هم به انتها رسید. حال سیگیت گزارش عملکرد مالی خود را منتشر نموده است، گزارشی که نشان از سود دهی بالای این شرکت در سالی که گذشت دارد. بر طبق گزارش انتشار یافته و برای سه ماهه چهارم، سیگیت فروشی بالغ بر ۳٫۳ میلیارد دلار داشته که از این میزان ۳۲۰ میلیون دلار سود خالص بوده است.
استیو لوکشو (Steve Luczo) مدیر عامل سیگیت در سخنان خود و پس از تحسین عملکرد شرکت مطبوعش، بر تمرکز بیشتر این شرکت بر سیستم های ذخیره سازی کم مصرف و با ظرفیت بالا اشاره کرد و از سرویس دهی بهتر برای سیستم های ذخیره سازی ابری و درایوهای مبتنی بر فناوری فلش (همچون درایو های حالت جامد SSD) خبر داد. استیو لوکشو در ادامه پرده از فروش هارد دیسک های ۸ ترابایتی این شرکت به خریداران عمده و صاحبان سرویس های ابری برداشت. گویا این درایو ها باز خورد بسیار خوبی هم داشته اند. اینکه فناوری بکار رفته در ساخت هارددیسک های ۸ ترابایتی چه بوده است هنوز مشخص نیست، اما احتمالا سیگیت ترکیبی از پلاتر های بیشتر به همراه فناوری گاز هلیوم را (هار دیسک پر شده با گاز هلیوم به منظور افزایش فضای ذخیره سازی) بکار برده است.

 


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA