وسیعترین بازی دنیا!؟

آیا می توان No Man’s Sky را وسیع ترین بازی تاریخ نامید؟

اینطور که به نظر می رسد. عنوان نامبرده دنیای بسیار بزرگ و سنگینی را در خود جای داده است و حتی اگر هم استدیو Hello Games به عنوان سازنده آن بخواهد آمار و ارقامی را ارائه کند، باز هم از عظمت آن کاسته نخواهد شد. فکر می کنید که چقدر طول می کشد اگر بخواهید از تمامی سیارات موجود بازدید کنید؟ ۵ میلیارد سال واقعی! واقعا حیرت انگیز است و توصیه می کنیم برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.
این اطلاعات توسط سایت IGN به موجب مصاحبه ای که با آقای Sean Murray  از استدیو Hello Games صورت گرفته است منتشر شده. نکته بسیار جالب اینجاست که شما بسیار فراتر از ۱ دقیقه زمان نیاز دارید که کل یک سیاره را کاوش کنید حال اگر ما در نظر بگیریم که این عمل در عرض یک ثانیه صورت می گیرد، شما به ۵ میلیارد سال زمان نیاز دارید. پس با این حساب شما تا ابد اماکن و سیارات تازه ای را شاهد خواهید بود.
شاید بپرسید این مهم چطور پیاده سازی شده است؟ اعضای Hello Games اعلام کرده اند که عوض استفاده از اعداد ۳۲ بیتی مانند دیگر بازی ها، آنها به سراغ اعداد ۶۴ بیتی رفته اند. در یک مقایسه بایستی بگوییم که با حالت ۳۲ بیتی شما به مقدار ۳۲^۲ دست پیدا خواهید کرد که در روش جدید این میزان به ۶۴^۲ میرسد. آقای Murray گفته اند بسیار مشکل می باشد که بخواهیم بگوییم دقیقا چند سیاره در دنیای No Man’s Sky  گنجانده شده است.
این عنوان جهان بازی در سال ۲۰۱۵ برای کنسول PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد.

 

 


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA