وقتی نتانی جو گیر میشود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعزام ناو ارتش ایران به سمت مرزهای آبی آمریکا را نشان دهنده عدم تعدیل سیاست‌های بین‌المللی ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی نامربوط بیان کرد اعزام ناو گروه‌ نیروی دریایی ارتش ایران به سمت مرزهای آبی آمریکا در اقیانوس اطلس نشان می‌دهد علیرغم حصول توافقی موقت میان ایران و گروه ۱+۵ در خصوص برنامه‌های هسته‌ای و کاهش تحریم‌ها، این کشور سیاست‌های خود را تعدیل نکرده است.
وی در نشست هفتگی کابینه مدعی شد کاهش تحریم‌های غرب علیه ایران سبب نشده تا این کشور سیاست‌های خصمانه خود در سطح بین‌الملل را تعدیل کند و چیزی کاملا مخالف این اتفاق افتاده است.
رژیم صهیونیستی که تنها دارنده سلاح هسته‌ای در منطقه است همواره علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران جوسازی کرده و سعی کرده آن را تهدیدی علیه خود و منطقه نشان دهد.
این در حالی است که به گزارش پایگاه خبری نیوزمکس، ایران تاکید دارد فعالیت‌های هسته‌یی‌اش صلح‌آمیز است و حسن روحانی رییس‌جمهور ایران نیز از زمان روی کار آمدنش تلاش دارد نگرانی‌های غرب در این زمینه را کم کند.
روز شنبه ناخدا یکم افشین رضایی حداد، فرمانده ناوگان نظامی شمال ایران در سخنانی که از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شد اعلام کرد ناوگروه نیروی دریایی ارتش از سمت آفریقای جنوبی به سوی اقیانوس اطلس در حرکت است تا برای نخستین بار خود را به مرزهای آبی آمریکا نزدیک کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA