پایتخت سه در برف ادامه دارد.

گروه «پایتخت ۳» که این روزها با وجود شرایط نامساعد آب‌ و‌ هوایی در شمال کشور مشغول کار هستند، با بارش شدید برف همچنان به کارشان ادامه می‌دهند و تصویربرداری را تعطیل نکردند.

(ضمنا یاد آوری میکنم که آخرین قسمت پایتخت ۲ امشب از شبکه آی فیلم پخش میشه)

مجری طرح سریال نوروزی شبکه اول در این خصوص به خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: گروه همچنان در حال کار کردن هستند و حتی برف هم کار ما را تعطیل نکرد.نجف‌زاده همچنین توضیح داد: ما طی دو روز آینده در دمای ۱۲ درجه زیر صفر هم در شمال کار کردیم و کارمان را تعطیل نکردیم. درحال حاضر هم که برف همچنان در نقاط کشور و به ویژه در شمال در حال بارش است، مشغول گرفتن صحنه‌های خارجی و داخلی‌مان هستیم؛ چرا که شرایط پخش به گونه‌ای است که ما نمی‌توانیم کار را در هیچ شرایطی تعطیل کنیم؛ ضمن اینکه ما تصویربرداری‌مان را دیر شروع کردیم و امکان تعطیلی نیست.
وی با بیان اینکه گروه «پایتخت ۳» با وجود بارش برف، با جان و دل کار می‌کنند، خاطرنشان کرد: شرایط در شمال کشور با توجه به آب و هوای حال حاضر، مشکل است اما همچنان گروه با جان و دل کار می‌کنند. جا دارد بگویم ما از روز گذشته – سه‌شنبه (پانزدهم بهمن ماه) تا صبح امروز به مدت ۱۲ ساعت همراه با مردم شمال بی‌آبی کشیدیم و آب شهر قطع شد که خود این مسئله شرایط سختی را به همراه داشت.
این مجری طرح در پایان با اشاره به برگشت گروه «پایتخت ۳» به تهران، به ایسنا گفت: به دلیل اینکه فیلمنامه کار به‌روز نوشته می‌شود، ما نمی‌توانیم رج بزنیم، بر این اساس قصه‌ی «پایتخت ۳» از قسمت هفتم به بعد در تهران می‌گذرد.
پیش‌بینی ما این است که بین ۲۰ الی ۲۵ بهمن‌ ماه به تهران برمی‌گردیم.
او درخصوص بازی بازیگران در سری سوم سریال «پایتخت» اعلام کرد: تاکنون تقریبا همه‌ بازیگران این کار مقابل دوربین رفته‌اند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA