گشت زنی در گارانتی ها

تجربه گارانتی شاید همزمان برای هر فردی از یک شرکت یکسان میتونه هم تلخ باشه و هم شیرین.

این شاید اونجایی که اگر کسی تجربه تلخی از گارانتی داشته باشه در خریدهای بعدی اونو اهمیت دار نمیدونه و اون که تجربه شیرینی داشته باشه حاضره هزینه بالاتری بده و جنس رو با گارانتی تهیه کنه.

ما سعی نمیکنیم که گارانتی رو تک بعدی قضاوت کنیم در نتیجه سعی میکنیم با منشن کردن اون گارانتی در اینستاگرام اگر جوابیه و یا هر مورد دیگه ای باشه رو مطرح کنیم.

برای اینکه کمی منصفانه تر هم برخورد کنیم گارانتی ها رو به سه دسته تقسیم میکنیم.

گارانتی های اصلی. این گارانتی ها به نظرم باید پاسخگو ترین باشن . یعنی نقص این دسته از گارانتی ها واقعا اذیت کننده است و بیشترین نقد ما هم به این گروه برمیگرده .

گارانتی های شرکتی . این گارانتی شرکتی برخلاف چیزی که در سایر اصناف مرسومه الزاما گارانتی خوبی نیست . معمولا گارانتی هایی هستن که چندان دوامی در عرصه گارانتی ندارند و تعهدات نا معلومی احتمالا دارند که نه خودشون ازش سر در میارن و نه مشتری.این نوع گارانتی به خاطر رسمی نبودن و جدی نبودنش کمتر مورد بحث ماست اما مواردی که مشتریان ازش یاد کرده باشن رو سعی میکنیم پوشش بدیم.

گارانتی مغازه . دوره ی اینکه طرف سیبیل گرو میزاشت و حرفش حرف بود و اینا گذشته ؟ راستش میتونه نگذشته باشه . گارانتی مغازه به فروشنده خیلی ربط داره که چطور و بدون قاعده مشتری رو راضی نگه داره . اگر میشناسید مغازه دار رو و به حرفش اطمینان دارید ازش این گارانتی رو قبول کنید اگر نه فراموش کنید که چیزی به اسم گارانتی براش در نظر میگیرن.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA