5 دلیل قاطع زهرا رهنورد درباره تقلب در انتخابات 88

من که قانع شدم . دیز لق هر کی که قانع نشد! راس میگه دیگه !!!

نزديك ترين و قديمي ترين همكار سياسي و همراه انتخاباتي ميرحسين موسوي در گفت وگويي با شبكه ماهواره اي دولت انگليس مهم ترين دلايل تقلب در انتخابات دهم رياست جمهوري را تشريح كرد.

زهرا رهنورد در تشريح بداهت پيروزي موسوي و وضوح تقلب در انتخابات گفت: ” يك سري نقاطي هستند كه اصلا مشخص است كه خودش ملاك تشخيص نادرست بودن نتايجي است كه وزارت كشور اعلام كرده است. مثلا آذربايجان و ترك زبان ها هيچ وقت فرزند خودشان را نمي گذارند كه به كس ديگري راي بدهند.
وي در ادامه اظهار داشت: ” خود من لر هستم و موسوي هم بارها گفته من داماد لرستان هستم. بنابراين اهالي لرستان موسوي را نمي گذارند به آقاي احمدي نژاد راي بدهند. اين دو تا ملاك است و باقي موارد هم شبيه همين است. ”
وي در پاسخ به خبرنگار بي بي سي كه پرسيد: ” راي آقاي موسوي بر اساس برآورد هاي شما چهار به يك بوده است در قياس آقاي آقاي احمدي نژاد مستندات شما چيست؟ ” اظهار داشت: ” در شهرستان ها و تهران در واقع تجمع مردم حاكي از اين بود كه آراي موسوي بسيار بالاتر از آنكه اصلا قابل تصور باشد. هروقت طرفداران دو طرف حاضر مي شدند طرفداران احمدي نژاد درمقابل طرفداران موسوي در حد يك صدم بودند. ”
وي همچنين با اشاره به گزارش هايي كه در روز انتخابات دريافت مي كرده گفت: ” مرتب به ما گزارش مي شد كه نسبت حتي 5/4 به 1 بود. نسبت هاي موسوي به احمدي نژاد… ”
وي همچنين اظهار داشت: همه مي شناسند كه آنهايي كه به احمدي نژآد راي دادند چه تيپ خاصي هستند و اول صبح رفتند راي خودشان را دادند و از ساعت 11 صبح تعرفه ها در دست مردم قرار نگرفت و مردم له له مي زدند براي اينكه تعرفه به ايشان داده بشود. حتي تا ساعت يازده ده و سي دقيقه و دوازده شب هم پشت در ستاد و محل هاي انتخابات جمع شده بودند.
وي در پايان اين گفت و گوي زنده با شبكه ماهواره اي دولت انگليس (بي بي سي) گفت: ” ما نمي دانيم چگونه با اين صندوق ها عمل شده و راي ها چگونه دست برده شده و چه بوده فقط مي دانيم كه نسبت موسوي به احمدي نژاد 5/4 به 1 يا چهار به يك يا جاهاي ديگر ممكن است مثلا 3 به 5/1 باشد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *