تغییرات اندروید ۴٫۴٫۳

اواخر هفته گذشته خبرهایی از نسخه جدید اندروید ۴.۴.۳ به گوش می‌رسید، و حالا به لطف شایعات بدست آمده مطلع شدیم که این نسخه از اندروید در حال آزمایش است و در آن مشکلات مربوط به مصرف بی‌رویه باتری به هنگام استفاده از دوربین برطرف شده است. جزئیات بیشتری از این بروزرسانی قریب‌الوقوع منتشر شده است، از جمله لیست نسبتا طولانی از برطرف شدن مشکلات دیگر.

منبع Android Police مدعی است که موفق به آزمایش اندروید ۴.۴.۳ بر روی نکسوس ۵ شده است. طبق ادعای این افشاگر، این بروزرسانی بیشتر بر روی نگهداری تمرکز دارد تا معرفی امکانات جدید. فهرست رفع مشکلاتی که همراه با این بروزرسانی ارائه خواهد عبارتند از:
kitkat4.4.3
رفع افت مکرر ارتباط دیتا
رفع ایراد بسته شدن ناگهانی دوربین و بهینه سازی عملکرد دوربین
رفع ایراد فوکوس در حالت HDR و عادی
رفع ایراد مدیریت مصرف انرژی نمایشگر در حالت قفل صفحه
رفع ایراد چند مورد مرتبط با بلوتوث
رفع ایراد ریبوت شدن تصادفی
رفع ایراد از بین رفتن برخی از میانبرهای برنامه‌ها از لانچر بعد از اعمال بروز رسانی
رفع ایراد امنیتی در USB Debugging
رفع ایراد امنیتی در میانبر برنامه‌
رفع ایراد کانکت شدن اتوماتیک به شبکه بی‌سیم
رفع برخی دیگر از مشکلات دوربین
رفع ایرادات مربوط به MMS, Email/Exchange, Calendar, People/Dialer/Contacts, DSP, IPv6, VPN
رفع ایراد گیر کردن در صفحه فعال‌سازی
رفع ایراد عملکرد LED هنگام تماس از دست رفته
رفع ایراد زیرنویس
رفع ایراد نمودار داده‌های استفاده شده
رفع ایراد تلفن اینترنتی (VoIP)
رفع ایرادات متفرقه
گوگل فهرست بلندبالایی از تغییرات و رفع مشکلات را در این بروز رسانی اعمال خواهد کرد، چند ماهی از عرضه اندروید ۴.۴.۲ توسط گوگل برای دستگاه‌های نکسوس می‌گذرد ولی بنظر می‌رسد با در نظر گرفتن حجم بهبودها و رفع ایرادات این بروزرسانی، ارزش صبر کردن را داشته است.
البته باید تا شروع عرضه عمومی این نسخه صبر کنیم تا مطمئن شویم چه بهبودهایی به همراه خواهد داشت ولی تا اینجای کار به نظر این بروزرسانی ایرادات زیادی را برطرف می‌کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “تغییرات اندروید ۴٫۴٫۳”

  1. خريد vpn, خريد kerio, خريد vpn socks, خريد vpn آنلاين, خريد ساکس, خريد ساکس پروکسي, خريد ساکس پر سرعت, خريد فيلترشکن , خريد vpn براي iphone خريد vpn براي آندرويد نیم‌رخ
    خريد vpn, خريد kerio, خريد vpn socks, خريد vpn آنلاين, خريد ساکس, خريد ساکس پروکسي, خريد ساکس پر سرعت, خريد فيلترشکن , خريد vpn براي iphone خريد vpn براي آندرويد

    Superb website. A good amount of practical information in this article. I’m just submitting the idea to 3 buddies ans furthermore revealing around scrumptious. Not to mention, thank you for the perspire!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA