در میان ستارگان فیلم

در میان ستارگان فیلم

در میان ستارگان
در میان ستارگان

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اکران «در میان ستارگان» گسترده ترین اکران یک فیلم آی مکس در تاریخ این فرمت خواهد شد. گرگ فاستر مدیر عامل کمپانی آی مکس اینترتینمنت اعلام کرده که اکران فیلم «در میان ستارگان» کریستوفر نولان گسترده ترین اکران، در تاریخ این کمپانی خواهد بود. این فیلم قرار است روز پنجم نوامبر، دو روز قبل از اکران گسترده اش، در ٧٧٠ مجموعه آی مکس آمریکا اکران شود. همین طور مراسم فرش قرمز این فیلم در نیویورک و انجمن فیلم بریتانیا هم با پخش فیلم به صورت آی مکس برگزار خواهد شد.
کریستوفر نولان همیشه از حامیان و علاقه مندان تکنولوژی آی مکس بوده است. او قسمت هایی از تریلوژی «شوالیه تاریکی» را هم با استفاده از دوربین های مخصوص این فرمت فیلمبرداری کرده بود. همین طور بیش از یک ساعت فیلم «در میان ستارگان» هم با استفاده از این تکنولوژی فیلمبرداری شده است.
تکنولوژی آی مکس تکنیکی در فیلمبرداری به صورت وایداسکرین است که تصویری ١٠ برابر بزرگ تر از حد معمول فیلم های ٣۵ میلی متری را ارائه می دهد.
فیلم «در میان ستارگان» جدیدترین ساخته کریستوفر نولان پس از «ممنتو»، «بی خوابی»، «پرستیژ»، «سه گانه شوالیه تاریکی» و «تلقین» است که با بازی متیو مک کانهی، انه هاته وی، جسیکا چستین، کیسی افلک، مایکل کین، مت دیمون، تافر گریس و… ساخته شده است. این فیلم برای رقابت در فصل جوایز پیش رو در روز هفتم نوامبر به صورت سراسری در سینماهای آمریکای شمالی اکران خواهد شد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA