سن پطرزبورگ ۲

 حمید اعتباریان تهیه‌کننده سینما درباره ساخت فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ ۲»  گفت:

ساخت این فیلم سینمایی به کارگردانی بهروز افخمی به قوت خود باقی است و در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر شرایط ساخت این فیلم سینمایی را فراهم کنیم.
وی در توضیح اینکه بهروز افخمی چندی پیش اعلام کرده بود که به دلیل مشکلات بسیار «سن پطرزبورگ ۲» ساخته نمی شود، توضیح داد: افخمی تنها کارگردان این فیلم سینمایی است و من به عنوان صاحب اثر تصمیم می گیریم که فیلم ساخته شود یا خیر. اما او هیچ گاه به صورت مستقیم در خصوص ساخته نشدن قسمت دوم این فیلم سینمایی چیزی به من نگفته است.
وی ادامه داد: البته افخمی چندی پیش اعلام کرده بود که به دلیل گران شدن دستمزد بازیگران، این فیلم سینمایی ممکن است فیلم ساخته نشود، اما چنین مشکلاتی همیشه در سینمای ایران وجود دارد و هزینه تولید یک فیلم در سینمای ایران هر سال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا می کند.
اعتباریان در پایان گفت: پیمان قاسم خانی در حال بازنویسی فیلمنامه است تا بتوانیم فیلمنامه ای با تایید همه عوامل اصلی داشته باشیم. امیدوارم «سن پطرزبورگ ۲» را در سال آینده جلوی دوربین ببریم.
پیمان قاسم‌خانی، محسن تنابنده، امین حیایی، شیلا خداداد، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، ماه چهره خلیلی، کیانوش گرامی، سروش صحت، سیامک انصاری، و امید روحانی از جمله بازیگران فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ» هستند. همچنین پیمان و مهراب قاسم‌خانی نگارش فیلمنامه قسمت اول این فیلم سینمایی را برعهده داشته‌اند.
«سن پطرزبورگ ۱» داستان پسری به نام کریم است که ناگهان متوجه می شود پسر تزار روسیه است….

منبع : سینما خبر


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA