سیروس مقدم به دنبال دوقلوها

 به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، نشست سریال تلویزیونی «بچه‌های نسبتا بد» با حضور سیروس مقدم کارگردان، پیمان عباسی نویسنده، سیامک مهماندوست تدوینگر، شهرام زمانی انتخاب بازیگر، جبار آذین منتقد، میلاد کی مرام، شهرزاد کمال زاده، نیکی مظفری و سینا رازانی بازیگران این سریال در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
بنا بر این گزارش، مقدم در این نشست که با حضور بسیار مردم همراه بود، درباره اینکه پایان سریال خوب تمام شد؛ گفت:  بی‌انصافی است که مردم را غمگین کنیم چون مثلا خودم خواستم پایان سریال «نرگس» خوب باشد. این سریال هم همین طور بود و تا قسمت ۱۶ هم خیلی در جریان نبودیم که قرار است چکار کنیم. موضوع سرطان ریه و مشکل تنفسی بچه سمیر وقتی مطرح شد و مردم استقبال کردند دلمان نیامد تلخکام بگذاریمشان.
وی با بیان اینکه پایان سریال خیلی هم خوب نبود، درباره فیلمنامه سریال عنوان داشت: بیماری سمیر انگیزه‌ای برای بزهکاری است. زیاده خواهی همایون و ازدواج با یک دختر پولدار و گرفتن پول نزول در مورد رهی از جمله انگیزه‌های این جوانان است.
وی درباره ساختار و تکنیک کارش تصریح کرد: همیشه تلاشم این بوده که در سریال‌هایم شبیه به خودم باشم و با جهان‌بینی خود سریال بسازم. در همین جهت حرکت دوربین و میزانسن‌ها هم متفاوت خواهد بود.
وی همچنین درباره ساخت پایتخت ۳ نیز عنوان داشت: در حال حاضر به دنبال یک دوقلوی ۱۰ الی ۱۳ ساله هستیم و مردی که حدودا ۴۰ سال سن داشته باشد. هرکس فکر می‌کند، توانایی دارد بیاید تا از او تست بگیریم.
در ادامه این نشست جبار آذین و بازیگران سریال هم نقطه نظرات خود را در قالب مطالب کوتاهی عنوان کردند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA