شایعه مشخصات ایفون 6

به گزارش سافت‌گذر ؛ هنوز تب گلکسی اس 5 نخوابیده، اما آیفون می‌خواهد از بازار رقابت عقب نماند و به زودی گوشی جدیدی را روانه بازار خواهد کرد تا شاید بتواند پرچم‌دار سامسونگ را به زانو دربیاورد.

 

در حالی که تنها چند ماه تا زمان شایعه شده معرفی آیفون 6 توسط اپل باقی مانده، کاربری به نام «سونی دیکسون» مشخصات احتمالی این گوشی را در حساب توییتر خود گذاشته است. دیکسون که سال گذشته آیپد ایر، آیپد مینی، و آیفون 5 سی را مدت‌ها قبل از عرضه لو داده بود، اکنون مدعی شده این مشخصات می‌تواند کاملاً واقعی باشد و در انتهای هر پست نوشته: «گفته باشم.»

دیکسون در توییتر خود می‌نویسد که آیفون 6 قطری 0.22 اینچی (تقریباً 5.5 میلی‌متر) دارد، در حالی که آیفون 5 اس کنونی 7.6 میلی‌متر قطر دارد. همچنین صفحه «فوق رتینا» دارد که تراکم پیکسلی‌اش 389 پیکسل در اینچ است، تراکم پیکسلی آیفون 5 اس در حال حاضر 326 پیکسل در اینچ است. اگرچه این کاربر حرفی از اندازه صفحه و نوع آن نمی‌زند، اما شایعه شده که اپل در گوشی نسل آینده خود از یک فناوری جدید پیکسلی استفاده می‌کند که می‌تواند دلیل تعداد کم‌تر پیکسل‌ها در اینچ نسبت به سایر گوشی‌های رقیب در بازار باشد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ دیکسون در نهایت هم می‌نویسد که یک پردازنده A8 با کلاک 2.6 گیگاهرتز قلب تپنده آیفون 6 خواهد بود. اما طبیعتاً همه این شایعات را باید صرفاً شایعه بدانیم تا زمانی که منبعی موثق‌تر صحت آن‌ها را تأیید یا رد کند. خوشبختانه خیلی نیازی نیست صبر کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA