مجازات برای استقلال و پرسپولیس

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت مسابقه استقلال – پرسپولیس اشد مجازات را نسبت به متخلفین این دیدار اعمال خواهیم کرد.

مجتبی شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: دربی سنتی استقلال و پرسپولیس همواره با حساسیت‌های خاصی از سوی هواداران دو تیم پیگیری می‌شود

علاوه بر این میلیون‌ها نفر نیز از طریق تصاویر تلویزیونی بیننده این مسابقه هستند از همین رو هرگونه رفتار بازیکنان و مربیان در این مسابقه می تواند به علاقمندان منتقل شود.

وی در ادامه افزود: در واقع رفتار بازیگران دربی نقش تعیین کننده‌ای در کنترل تنش‌ها و اختلالات مسابقه خواهد داشت از همین رو کمیته انضباطی با هرگونه رفتار ناشایست و تنش آفرین در این دیدار به شدت و مطابق آئین نامه انضباطی برخورد خواهد کرد.

شریفی با اشاره به مصدایق تخلفات انضباطی تصریح کرد: برخورد زننده و شدید، مداخله در امر داوری، تحریک تماشاگران و انجام رفتارهایی که موجب تنش بر روی سکوها شود با حداکثر برخورد کمیته انضباطی مواجه خواهد شد. ضمن اینکه برخی تخلفات و خطاهای شدید چند عنوان تبیهی دارد که در صورت ارتکاب برای هر یک تنبیهاتی جداگانه در نظر خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه الزامات انضباطی دربی به مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیش از برگزاری این مسابقه ابلاغ خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به حساسیت این دیدار برای هواداران هر دو تیم الزامات و تاکیدات کمیته انضباطی به مدیران دو باشگاه اعلام خواهد شد تا این دو باشگاه از ناحیه رعایت نکردن موارد انضباطی دچار ضرر و زیان نشوند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص احتمال محرومیت تماشاگران متخلف این دیدار تاکید کرد: با توجه به اینکه در دربی وضعیت میزبانی و میهمانی تیم‌ها مشخص نیست در صورت خشونت و تنش شدید، طبق خشونت مشهود بر روی هریک از سکوها نسبت به اعمال محرومیت تصمیم گیری خواهیم کرد و بر اساس آن حکم محرومیت هواداران متخلف از دیدار خانگی را صادر می کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “مجازات برای استقلال و پرسپولیس”

  1. asghar نیم‌رخ
    asghar

    زدی تو کار کپی پیست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA