مشخصات تبلت سرفیس پرو ۳ مایکروسافت

به تازگی قیمت و برخی از مشخصات مدل‌های مختلف سرفیس پرو 3 فاش شده است.

Surface-banner

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ گفته شده Microsoft Surface Pro 3 حاشیه دور صفحه‌ی باریکتری دارد و بزرگی صفحه نمایش هم از 10.6 اینچ به 12 اینچ افزایش یافته است. همچنین دکمه‌ی سخت‌افزاری ویندوز هم به کناره‌ی عمودی نقل مکان کرده. شنیده شده 5 نسخه‌ی متفاوت از این تبلت عرضه خواهند شد.

Surface-box

نسخه‌ی اول که ارزان‌ترین نسخه است، مجهز به تراشه‌ی اینتل i3، میزان 4 گیگابایت رَم و 64 گیگابایت حافظه داخلی‌ست و 799 دلار قیمت خواهد داشت. نسخه‌ی دوم تراشه‌ی Intel i5 را در دل خود جای داده و با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه به قیمت 999 دلار به فروش خواهد رسید. مدل سوم هم دارای تراشه‌ی i5 است اما RAM آن 2 برابر شده و به میزان 8 گیگابایت است و حافظه داخلی نیز 256 گیگابایت می‌باشد. این مدل 1299 دلار قیمت‌گذاری شده است. مدل چهارم دارای تراشه‌ی قوی‌تر i7، 8 گیگابایت رَم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است و 1549 دلار برایتان هزینه خواهد داشت. سرانجام، قویترین و البته گرانترین مدل، مدل پنجم، با تراشه‌ی Intel i7، 8 گیگابایت RAM و 512 گیگابایت حافظه داخلی، 1949 دلار برایتان آب خواهد خورد.

صفحه‌ی بزرگتر، کاور بزرگتری را هم می‌طلبد. کاورهای جدید در رنگ‌های مشکی، بنفش، فیروزه‌ای و قرمز عرضه خواهند شد که رنگ قرمز مخصوص Microsoft Store است.

منبع : سافت گذر


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA