میراث بورن ۲ در راه است.

بنابرگزارش سینماباکس به نقل از فارس، کمپانی یونیورسال که تهیه کننده فیلم است می‌گوید این زمان، بهترین زمان برای اکران عمومی محصول پر سر و صدای آن‌هاست.

قسمت دوم «میراث بورن» هنوز نامی دارد و با نام «پروژه بی نام دنباله جیسن بورن» جلوی دوربین خواهد رفت و قصه آن، دنبال کننده ماجراهای فیلم «میراث بورن» است که سال قبل به روی پرده سینماها رفت.

قسمت دوم این فیلم در تاریخ چهاردهم آگست سال ۲۰۱۵ با سومین قسمت مجموعه فیلم زنده/انیمیشنی «اسمورف‌ها» رقابت خواهد کرد.

Bourne-Legacy 1

جرمی رنر بازیگر اصلی «میراث بورن» در دومین قسمت آن هم دوباره در نقش کاراکتر آرون کراس بازی خواهد کرد و با ماجراجویی‌های تازه‌ای روبرو خواهد شد.

ماه قبل اعلام شد جاستین لین (سازنده چهار قسمت آخر مجموعه فیلم اکشن «سریع و آتشی») به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده است.

هم‌اکنون آنتونی پکهام مشغول نوشتن فیلم‌نامه دومین قسمت «میراث بورن» است. او این فیلم‌نامه را براساس کاراکتر هایی می‌نویسد که توسط رابرت لودلوم نویسنده مجموعه کتاب‌ سه جلدی «بورن» خلق شده بود.

به نوشته سایت اینترنتی موویز، تهیه کنندگان فیلم هنوز خط اصلی قصه آن را فاش نکرده اند و کسی اطلاعی ازکم و کیف و محتوای آن ندارد.

با وجود آن که زمان اکران عمومی فیلم مشخص شده است، ولی هنوز تاریخی برای شروع کار فیلم برداری آن تعیین و اعلام نشده است.

مسئولان کمپانی یونیورسال هم‌اکنون در حال انتخاب بازیگران دیگر فیلم هستند و قرار است نام آن‌ها تا حدود یک یا دو ماه دیگر به اطلاع رسانه‌های گروهی برسد.

Bourne-Legacy

«میراث بورن» که دنباله‌ای بر سه گانه «بورن» با بازی مت دیمون است. دهم آگست سال گذشته میلادی به روی پرده سینماها رفت.

این فیلم ۱۲۰ میلیون دلار در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی فروش کرد و ادوارد نورتن، اسکات گلن و استیسی کیچ هم در آن بازی داشتند.

خط اصلی قصه این فیلم در امتداد ماجراجویی‌های کاراکتر جیسن بورن (با بازی مت دیمون) در سه‌گانه «هویت بورن» بود. توتی گیلروی نویسنده فیلم‌نامه سه‌گانه «هویت بورن»، کارگردان این درام دلهره‌آور بود.

کاراکتر تازه وارد آرون کراس در قصه «میراث بورن» برای همان واحد ضد جاسوسی سازمان سیا کار می‌کند که جیسن بورن هم در آن‌جا مشغول فعالیت بود.

زمانی که روسای آرون کراس تصمیم به قتل او و تعدادی از همکارانش می‌زنند، وی راه فرار را در پیش می‌گیرد و تصمیم می‌گیرد بفهمد چرا دستور قتل وی صادر شده است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA