وقتی پای کروبی در میان است

انتشار اخبار بیماری سخت مهدی کروبی و توسل خانواده وی به پزشک اتریشی که چند روز پیش توسط برخی رسانه ها منتشر شده و پنجشنبه گذشته نیز توسط حمید رسایی در جمع دانشجویان گیلانی تایید شد، سبب شد تا خانواده کروبی یکی دیگر از ادعاهای جالب خود را رسانه ای کنند.

به گزارش رجانیوز در حالی که برخی اخبار تایید نشده از ابتلای مهدی کروبی به سرطان پروستات و توسل خانواده وی به یک پزشک اتریشی برای درمان کروبی ۷۳ ساله حکایت می کند، خانواده کروبی که به دلیل برخی ادعاهای عجیب خود همچون تهدید به تجاوز شدن، به سوژه جالبی برای رسانه ها تبدیل شده اند، مدعی شدند که ممکن است “حاج آقا” را به وسیله داروهای روسی مسموم کرده باشند!

برهمین اساس سایت عطا الله مهاجرانی با انتشار مصاحبه ای از حسین کروبی که پیش از این با انتشار عکس هایی از خود مدعی شده بود از سوی عده ای به تجاوز تهدید شده است، به نقل از وی و با تکذیب خبر بیماری کروبی نوشت: وقتی ما به عنوان اعضای خانواده آقای کروبی خبری در مورد این بیماری که آقایان می گویند نداریم، بعید به نظر نمی رسد که این آقایان نقشه ای در سر دارند و برای اجرایی شدن نقشه های خود از هم اکنون پیاده نظام خود را بسیج کرده اند.

حسین کروبی با ارائه استدلال هایی شبیه استدلالهای مهدی کروبی و در تشریح این توطئه بزرگ! علیه پدرش ادامه داده است:” اخیرا خبرهایی می رسد مبنی بر اینکه از روسیه داروهایی را وارد ایران کرده اند که بیماری هپاتیت و سرطان از طریق خوراندن آن دارو ها به افراد منتقل می شود” وی که توضیح نداد خبر ورود این داروها وآنکه چهکشوری آنها را صادر کرده، اخیرا از چه منبعی به وی رسیده است، در ادامه گفت: “لذا کسانی که خبر بیماری آقای کروبی را منتشر کرده اند یا این داروها را از کشور دوست وارد ساخته و به حاج آقا خورانده اند یا قصد دارند در آینده چنین کاری را انجام دهند.”

پیش از این نیز پیگیری های دستگاه قضایی برای بررسی ادعای تجاوز در زندان ها که توسط مهدی کروبی مطرح شده بود، با گذشت چندین ماه بی نتیجه و با طفره رفتن کروبی به پایان رسیده بود.

گفتنی است استدلال های مهدی کروبی در مناظره انتخاباتی با محمود احمدی نژاد این مناظره را به یکی از مفرح ترین مناظره های انتخابات تبدیل کرده بود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA