کیت کت جزو پر استفاده ترین ها

موسسه چیتیکا امروز در گزارشی بیشترین استفاده کاربران از ورژن‌های مختلف اندروید در آمریکا را اعلام کرد. شگفت انگیز است که در این گزارش، کیت‌کت دومین مقام را به دست آورد.

بنابراین گزارش، جیلی بین با 47 درصد، کیت‌کت با 37، بستنی ساندویچی با 8، نان زنجبیلی با 7 و فرویو با 1 درصد، بیشترین میزان استفاده را دارند. این یک تغییر بزرگ است، زیرا سال گذشته بیشتر کاربران اندروید از نسخه 4.2 آن استفاده می‌کردند. اما اکنون گوگل توانسته است با بهبود روند به‌روزرسانی‌ها، سهم کیت‌کت را در این میان افزایش دهد.

ANDROID STATIC

این موسسه یک آمار دیگری را نیز ارایه داده است که مربوط به سرعت عمل شرکت‌های تولید کننده در زمینه به روزرسانی دستگاه‌های خود به اندروید 4.4 است. در این لیست، اول از همه شرکت گوگل قرار دارد و بعد از آن به ترتیب موتورولا، اچ تی سی، سامسونگ و ال‌جی پشت سر آن قرار می‌گیرند. این شرکت‌ها سال گذشته نسخه‌های جدید اندروید را با سرعت زیادی برای گوشی‌های تولیدی خود منتشر کردند، به طوری که حتی کاربران ال‌جی نیازی به منتظر ماندن برای ارایه نسخه جدید نداشتند.

یکی از دلایلی که توانسته است سهم کیت‌کت را در میان سایر نسخه‌های اندروید افزایش دهد‌، می‌تواند عرضه گوشی‌های جدید با این نسخه باشد. زیرا که اکثر گوشی‌های جدید، با آخرین نسخه از سیستم عامل خود روانه بازار می‌شوند.

این آمارها برای مشاهده تغییرات رخ داده، در زمینه اندروید می تواند بسیار مفید باشد. ما دوست‌ داریم که کاربران همیشه از آخرین نسخه از سیستم‌ عامل‌ها و نرم افزار‌ها استفاده کنند و متناسب با تغییرات جامعه فناوری، آنها نیز تغییر کنند و خود را با آن وفق دهند.

اگر شما نیز از کاربران سیستم عامل محبوب اندروید هستید، از کدام نسخه بر روی دستگاه خود استفاده می‌کنید؟


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA