برگشت مدیری به تلویزیون

مدیرکل طرح و برنامه ریزی معاونت سیما از ساختن سریالی با موضوع طنز اجتماعی توسط مهران مدیری خبر داد و گفت: این برنامه ۹۰ قسمتی در سه بخش ۳۰ قسمتی از شبکه تهران طی سال جاری به روی آنتن خواهد رفت.

سید عباس فاطمی روز یکشنبه در نشستی خبری اظهارداشت: هم اکنون طنز اجتماعی مهران مدیری در مرحله طرح و نگارش است.
وی افزود: هیچ منعی برای بازگشت مدیری و رضا عطاران به تلویزیون وجود نداشته و آنان فرزندان صدا و سیما هستند.
مدیرکل طرح و برنامه ریی معاونت سیما افزود: واقعیت این است که کار در تلویزیون انرژی زیادی می طلبد و بر همین اساس نیز دوستان احساس می کنند بهتر است سریالی تولید نکنند.


فاطمی خاطرنشان کرد: البته این دوستان خودشان نیز اذعان دارند که با دوری از تلویزیون بسیاری از مخاطبان خود را از دست داده اند.
وی با بیان این که کار جدید مدیری موضوعی اجتماعی است ، تصریح کرد: برخلاف شایعات این برنامه تلویزیونی برنامه «برره ۲» نخواهد بود چرا که نه ایشان میل به ساخت قسمت دوم برره دارند و نه تلویزیون مایل به چنین اقدامی است.
مدیر کل طرح و برنامه ریزی معاونت سیما خاطرنشان کرد: هنوز مدیری طرح کامل خود را به این اداره کل ارائه نکرده است اما به طور حتم و یقین این اثر جدید وی برره نخواهد بود.
** پایتخت ۴ سال دیگر
فاطمی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین براساس برنامه ریزی ها مقرر شده تا سریال پایتخت ۴ نیز در نوروز سال آینده به کارگران سیروس مقدم و با همان تیم قبلی به روی آنتن شبکه سیما برود.
وی در مورد سریال سرزمین کهن نیز اظهارداشت: این سریال پس از اصلاحات مختصری از شبکه سه به روی آنتن خواهد رفت.
فاطمی گفت: سریال سرزمین کهن اصلاحات جدی ندارد و با تغییرات اندکی قابل پخش شدن است فقط باید مختصر دوبله ای بر روی آن صورت بگیرد.
مدیرکل طرح و برنامه ریزی معاونت سیما یادآور شد: هم اکنون منتظر «کمال تبریزی» کارگردان این سریال هستیم تا با همفکری ایشان این تغییرات اندک را به سرانجام برسانیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA