ویژه نامه جام جهانی کلاه قرمزی

مدیر شبکه دو سیما اعلام کرد که مجوز ساخت ۳۰ قسمت از مجموعه «کلاه‌ قرمزی» در سال آینده به تهیه‌کننده این مجموعه داده شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی بخشی‌زاده که در پشت صحنه سریال «فاخته» حاضر شده بود،‌ از توافق با حمید مدرسی برای ساخت مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی» در سال ۹۴ خبر داده بود.
بر اساس این اعلام مدیر شبکه دو، تولید و پخش مجموعه محبوب کلاه قرمزی در سال ۹۴ حتمی به نظر می‌رسد.
به گزارش خبرنگار ایسنا، شبکه دو ویژه برنامه «کلاه قرمزی» برای جام جهانی را همزمان با بازی تیم ملی ایران در برزیل پخش می‌کند. همچنین تنها قسمت باقی مانده از کلاه قرمزی ۹۳ نیمه شعبان به روی آنتن خواهد رفت.
همچنین حمید مدرسی، تهیه‌کننده مجموعه کلاه قرمزی روز گذشته با ایسنا گفت‌وگو و تاکید کرد که همچنان حق مالکیت مجموعه «کلاه قرمزی» به تلویزیون تعلق دارد.
در پی رونمایی از پوستر «کلاه قرمزی و جام جهانی» در شبکه نمایش خانگی، خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا این پرسش را با سازندگان این مجموعه مطرح کرد که «آیا ویژه‌برنامه جام‌جهانی «کلاه قرمزی» متعلق به شبکه نمایش خانگی است؟»که مدرسی در پاسخ به این پرسش اظهار کرد: فقط پوستر ویژه برنامه جام‌جهانی «کلاه قرمزی» برای ویدئو رسانه رونمایی شد، وگرنه همچنان حق مالکیت این برنامه متعلق به تلویزیون است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA