کرونا درد است ؟

مهمترین نکته و بدترین قسمت کرونا واگیر دار بودن شدید بیماری است . یعنی اگر کرونا داشته باشی یک بیماری ساده نداری که به راحتی بتونی با دیگران تعامل داشته باشی و نهایتا بدونی که آخر این بیماری چی میشه و خودتی و خودت . در حقیقت وقتی کرونا میگیری اولین چیزی که میتونه ادم رو نگران کنه اینه که بیماری خود آدم آیا به دیگران آسیب میتونه برسونه و سرایت پیدا کرده یا نه . یعنی میزان این نوع نگرانی با خود مریضی و مشکلاتی که برای خود فرد داره میتونه برابر باشه.

مشکل دیگه ای که کرونا داره قسمت رسانه ای بودنشه . یعنی شما یک مریضی میگیری که هروز داره راجب مطلب و حرف زده میشه.این میتونه خیلی با اعصاب آدم بازی کنه .

شاید اولین قدم برای اینکه بتونید در صورت کرونا گرفتن بردارید اینه که خودتون رو از معرض خبر و رسانه ها در این ارتباط دور کنید چون به شدت میتونه شما رو به سمت منفی افکار هدایت کنه.

اما تفاوت کرونا گرفتن با سایر بیماری های رایج چیه ؟ مهمترین اتفاقی که در کرونا گرفتن میوفته اینه که به هر حال آمار و ارقام داره میگه که فلان قدر آدم در زمین به کرونا مبتلا شدن و فوت شدن ! این امار به تنهایی میتونه بار روانی کرونا رو نسبت به خیلی از مریضی های سخت تر ولی شاید ناشناخته تر زیاد تر کنه.یعنی میتونه فکر رو به این سمت ببره که انتهای این ۲ ۳ هفته شاید دیگه زندگی نباشه . خوب خوشبحال کسانی که از این اتفاق استقبال میکنند . اما من خیلی حال خوشی از این فکر نداشتم.که تازه میفهمم یعنی خیلی از کارها میلنگه احتمالا که حال خوشی نداشتم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA