گنبد آهنی اسراییل رو هواست!

به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین‌، این شبکه تلویزیونی لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: منابع اسرائیلی از نقص فنی در سامانه گنبد آهنین و شلیک موشک به سوی هواپیمای مسافربری در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

این شبکه گزارش داد: منابع اسرائیلی برای پنهان کردن شلیک موشک های گنبد آهنین به سوی هواپیمای مسافربری تلاش می کنند.
ناصر اللحام خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین، درباره اعلام شلیک موشک از صحرای سینا به سوی شهر ایلات و سپس تکذیب این خبر گفت: امروز اتفاق مشکوکی در جنوب فلسطین اشغالی رخ داد. ابتدا ارتش اسرائیل خبر شلیک سامانه گنبد آهنین برای سرنگون کردن موشک های پرتاب شده از صحرای سینا را پخش کرد.

سخنگوی پلیس اسرائیل در شهر ایلات این خبر را تایید کرد. مدتی پس از آن ارتش اسرائیل این خبر را تکذیب کرد و پلیس این رژیم هم این خبر را پس گرفت.
خبرنگار این شبکه افزود: آخرین خبری که منابع اسرائیلی اعلام کردند آن است که نقص فنی خطرناکی در سامانه گنبد آهنین به وجود آمد. به نظر می رسد گنبد آهنین به سوی یک هواپیمای مسافربری این رژیم شلیک کرده است و منابع اسرائیلی نمی خواهند با صراحت درباره آن سخن بگویند. ارتش اسرائیل تلاش می کند این خبر را سانسور کند. این ماجرا می توانست برای اسرائیل فاجعه آمیز باشد و فناوری نظامی این رژیم را زیر سوال ببرد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA