بیانیه نوزدهم

http://gdb.rferl.org/A24873B6-6EF7-468B-B5B1-BF98FF438EA3_w527_s.jpg

صمد مرفاوي پس از پيروزي 2 بر صفر مقابل مس كرمان اظهار داشت:‌ بازي را خوب شروع كرديم و در نيمه اول توانستيم به دو گل برسيم. البته در اين نيمه موقعيت‌هاي بي‌شماري داشتيم كه يكي پس از ديگري از دست رفت. در نيمه اول كاملا مسلط به بازي بوديم اما در نيمه دوم با توجه به شرايط مس كرمان اين تيم به بازي مسلط شد و هجومي بازي كرد. خوشبختانه توانستيم بازي را به كنترل خود در بياوريم و در مجموع از بازيكنان تيمم راضي هستم. بچه‌ها زحمت خود را كشيدند و قبل از ديدار مقابل الاهلي عربستان با روحيه مضاعف پا به جده خواهيم گذاشت.

وي ادامه داد: هنگامي كه 2 روز تمرينات را تعطيل كرديم؛ پس از آن با هدف ديدار مقابل مس و الاهلي استارت زديم و اميدوارم روز سه شنبه آينده بتوانيم نماينده شايسته‌اي براي ايران و فوتبال كشورمان باشيم.
سرمربي تيم استقلال در خصوص شناخت نماينده عربستان گفت: فيلم بازي‌هاي اين تيم را تماشا كرده‌ايم و نسبت به آنها شناخت داريم. البته آنها روز جمعه يك بازي حساس در فينال جام حذفي دارند و آن بازي را نيز تماشا مي‌كنيم تا آناليز خوبي از اين تيم داشته باشيم. سبك فوتبالي كه الاهلي بازي مي‌كند چيزي شبيه به الاتحاد عربستان است با اين تفاوت كه مهره‌هاي آنها نسبت به هم متمايز است.

مرفاوي در خصوص اينكه چرا تيم استقلال زود راهي كشور عربستان مي‌شود گفت: چاره‌اي نداريم چون بايد دو پرواز انجام دهيم و با توجه به وضعيت اقامت‌مان تمرينات را برنامه‌ريزي كرده‌ايم.
مرفاوي در خصوص اينكه چرا استقلال پس از به ثمر رساندن گل به عقب مي‌كشد گفت: در بازي امروز اگر موقعيت‌هاي نيمه اول‌مان تبديل به گل مي‌شد شايد شرايط نيمه دوم كاملا فرق مي‌كرد، اما نگران اين مسئله نيستم و براي ديدار مقابل الاهلي عربستان نيز برنامه خواهم داشت و نسبت به فوتبال آنها فوتبال بازي خواهيم كرد. اين تيم بازيكنان خوبي دارد و شماره 10 آنها بسيار خطرناك است اما فعلا از بروز دادن تاكتيك تيمم خودداري مي‌كنم.
سرمربي استقلال در خصوص اينكه آيا اين تيم هنوز در ليگ برتر شانس قهرماني دارد يا خير گفت: ما كار خودمان را انجام مي‌دهيم 7 مسابقه ديگر پيش رو داريم كه بايد 3 امتياز اين مسابقات را بگيريم. نمي‌توان مسابقات را پيش‌بيني كرد اما اولويت ما هر 3 جام (ليگ، حذفي و آسيا) است و براي هر كدام از آنها برنامه‌اي خاص داريم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *