توانایی وزارت اطلاعات در دستگیری ریگی

عوض حيدرپور شهر رضايي در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس «توانا»، با اشاره به دستگيري عبدالمالك ريگي سركرده گروهك تروريسيتي موسوم به جندالله، اظهار داشت: دستگيري عبدالمالك ريگي براساس يك برنامه‌ريزي بسيار دقيق توسط وزارت اطلاعات انجام گرفته است.
وي به دستگيري ريگي در بامداد امروز اشاره و تصريح‌كرد: وي در حال حاضر وارد كشور شده و به مقامات امنيتي و قضايي تحويل داده خواهد شد.
حيدرپور دستگيري عبدالمالك ريگي را موجب خرسندي ملت و به ويژه نمايندگان مجلس دانست و افزود: اجراي عمليات قوي و شناسايي دقيق اطلاعاتي از سوي نيروهاي امنيتي، موجب شد تا مسبب بسياري از قتل و غارت‌ها و قاچاق مواد مخدر در شرق كشور دستگير شود.
عضو كميسيون امنيت ملي در بخش ديگري از گفتگوي خود به توانايي بالاي نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي كشور اشاره و متذكرشد: جمهوري اسلامي ايران با داشتن نيروهاي قوي امنيتي توانايي كاملي را براي خاموش كردن قائله‌هايي كه در كشور است را دارد.
وي ضمن قدرداني از نيروهاي اطلاعاتي وامنيتي كشور گفت: انقلاب اسلامي ايران مي‌تواند در برابر توطئه‌هاي استكبار، به ويژه آمريكا و مزدوران او دست تبهكاران را قطع كرده و امنيت ملي مردم ايران را فراهم كند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *