مهین شهابی در کما.

مهين شهابي بازيگر پيشکسوت سينماي ايران در بخش مراقبت هاي ويژه يكي از بيمارستان هاي تهران همچنان در کما به سر مي برد.

به گزارش ايرنا ، داود رشيدي رئيس انجمن بازيگران روز شنبه با تاييد اين خبر گفت: مهين شهابي هم اکنون در بخش مراقبت هاي ويژه يکي از بيمارستان هاي تهران در کما به سر مي برد.به نظر مي رسد بايد براي بازيگران پيشکسوت کاري کرد و از آنان حمايت کرد.

اين بازيگر سينما خاطرنشان کرد: اميدوارم با طرح موضوع بازيگران پيشکسوت در شوراي مرکزي سينما ، تصميمي مناسب در اين باره اتخاذ شود.

مهين شهابي در خانواده اي ارتشي به دنيا آمد. وي بازيگري را در گروه اسکوئي ها که تازه به ايران آمده بودند فراگرفت و سپس به دعوت دکتر فروغ رئيس اداره دراماتيک به آنجا رفت که بعد از بازي در چند نمايشنامه استخدام رسمي وزارت فرهنگ – هنر آن زمان شد و بعد از آن هنر تئاتر و سينما و تلويزيون تواما حرفه او شد البته او در صدها پيش صحنه در تئاتر سنگلج و تلويزيون بازي کرد و درفيلم هاي «گاو» ، «سازش» ، «قيامت عشق» ، «بيتا» ، پيش از انقلاب نيز به عنوان بازيگر حضور داشت و بعد از به ثمر رسيدن انقلاب نيز در فيلم هاي بسياري همچون: «شيلات» ، «مزدوران» ، «مأموريت» ، «پنجره» ، «روز ديدار» ، «شهر لاجوردي» ، «بگذار زندگي کنم» و «گل مريم» ايفاي نقش نمود.

وي مدتي هم گوينده راديو بود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *