نوید افکاری و قشر خاکستری

همیشه تو خیلی از داستان هایی که برای علیه ایران وجود داره ، یک مسائلی مطرح میشه که برای قشر زیادی از مردم به صورت سوال باقی میمونه . این که اینقدر اطلاعاتی دیگه راجب یک موضوع در میاد گاهی به ظاهر دقیق و بی نقصه که نا خودآگاه قشر خاکستری جامعه به سمت دفاع از اون موضوع بر میان.قشر خاکستری عموما ایده ای راجب حقاینیت یک طرف خاص ندارند و هر کی درستر بگه احتمالا راست میگه مدنظرشونه.اینکه کسی بهشون راجب موضوعی توضیح نده یا خوب توضیح نده احتمالا در طرف ناحق قرار میگیره .
فرض کنید موضوع همین اعدام نوید افکاری . چیزی که ضد انقلاب راجبش با دقت کار میکرد اینه که این نوید افکاری مهمترین شاخصه ای که داره اینه که یک ورزشکار بوده و همین صنفی کردن یک فرد میتونه همراهی خوبی برای اون فرد ایجاد کنه . حالا نکته ی با مزه اینجاست که نوید افکاری مطلقا فردیتش اهمیتی برای ضد انقلاب نداره . موجی که از پس اعدام نوید افکاری بر میاد به شدت مهمتره . قشر خاکستری جامعه هم همچنان در ابهام که یک ورزشکار رو به جرم شرکت در تجمعات اعدام کردن . البته این بازی همچنان ادامه داره اما خوشبختانه هنوز احمقهایی هستند که گاهش بازی برنده شده در رسانه های خودشون رو با یک حرکت مثلا رو به جلو به نابودی میکشونن.
فیلم گل گذاشتن مریم رجوی برای نوید افکاری ، دقیقا هدفم همون قشر خاکستری هستند که نمیدونن نوید افکاری اخرش چیشد !. اما جهت فکت بودنش بگم که مادر منافقین ایران ، قاتل هزاران پیر و جوون تو سالهایی که شاید ما بچه بودیم شاید نبودیم و شاید نوجوون بودیم برای این نوید افکاری گل میزاره روی عکسش. سوال رو قبلا مطرح کردم بازم مطرح میکنم . چه وجه تشابهی بین مریم رجوی ، مهناز افشار ، حامد بهداد و امثالهم وجود داره ؟ ورویا غفوری فوتبالیست چطور؟ …… این اولیش نیست ، اخریش هم نیست . یکم باید از خاکستری بودن در بیایم .


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA