لیست فیلمهای چهارشنبه سوری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد اطلاع رسانی فیلم‌های نوروزی، فیلم‌های سینمایی “مسابقه “، “عصر یخبندان۳ “، “آسترو “، ” پرواز “، “فرود “، “نقطه انهدام “، “نابودگر۴ “، “شکارچیان ذهن “، “منطقه۹ “، “جان سخت ۴ ” و “ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین ” در آخرین سه شنبه سال ۸۸ از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
بنابراین گزارش، مشخصات فیلم‌های سه شنبه ۲۵ اسفندماه به شرح زیر است:

**مسابقه
فیلم سینمایی “مسابقه ” سه شنبه ۲۵اسفندماه ساعت ۱۷ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
در سال ۲۰۱۲، اوضاع اقتصادی آمریکا به شدت درهم ریخته، جرم و جنایت گسترش زیادی پیدا کرده است، به همین دلیل زندان‌ها از مجرمین پر شده است. عده‌ای از افراد سودجو، زندان‌های خصوصی دایر کرده‌اند و زندان‌های خطرناک را در آنجا نگهداری می‌کنند.
فیلم سینمایی “مسابقه ” ساخته پل اندرسـون محصول مشترک سال ۲۰۰۸کشورهای آلمان، انگلیس و آمریکا است.

**عصریخ‌بندان۳
فـیلـم سینمایی “عـصر یخبندان ۳ ” به کارگردانی کارلوس سالدانا سه شنبه ۲۵اسفند ماه ساعت ۱۶:۱۰ از شبکه دو پخش خواهد شد.
داستان در مورد ورود به سرزمین دایناسورهاست. دیگو، الی، سید و باقی حیوانات وارد منطقه جدیدی می شوند که در آن دایناسورها زندگی می کنند. سید که از سه تخم حیوان مراقبت می‌کند بعد از اینکه آنها سر از تخمشان بیرون می‌آورند متوجه می‌شوند که سه بچه دایناسور هستند، سید از آنها مراقبت می کند و با ورود مادر دایناسورها سید همراه با بقیه بچه دایناسورها رفته و ازگروه جدا می شود.
فیلم سینمایی “عـصر یخـبـندان ۳ ” محصول سال ۲۰۰۹ کشور آمریکاست.

**آسترو
فـیلـم سینمایی “آسترو ” محصول سال ۲۰۰۹ کشورهای هنگ کنگ، آمریکا و ژاپن سه شنبه ۲۵اسفـند ماه ساعت ۱۷:۳۵ از شبکه دو پخش خواهد شد.
زمین به یک گاراژ ربات‌های اسقاطی تبدیل شده و تنها قسمتی از آن به نام متروسیتی در ورای آن مشغول پروازاست. در متروسیتی دکتر “الفان ” با همکاری دکتر “تنما ” دو منبع انرژی به نام‌های هسته آبی و قرمز پیدا کرده‌اند.
کریستین بل ونیکلاس کیج در فـیـلـم سینمایی “آسترو ” به کارگردانی دیوید بورس به ایفای نقش پرداختند.

**پرواز
فـیـلـم سینمایـی ” پرواز ” (up) به کارگردانی پیتر داکتر سه شنبه ۲۵اسفـنـد ساعت ۱۹:۱۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم با بیان دوران پسر کوچکی شروع می شود که با دختری به نام الی که هم سن و سال خودش است آشنا می‌شود. کارل متوجه می شود که رویای رفتن به آمریکای جنوبی در هر دوی آنها مشترک است. آنها با هم ازدواج کرده و تصمیم می‌گیرند تا برای رفتن به آنجا پول‌های خود را جمع کنند ولی هربار پس انداز خود را برای مشکلی خرج می کنند.

**فرود
فـیلـم سینمایی “فـرود ” سه شنبه ۲۵ اسفــندماه ساعت۲۳:۴۵ از شبکه دو پخش می‌شود.
داستان در مورد جک بندر یک مامور پلیس FBI است که به عنوان عضو مذاکره کننده در ماموریت‌ها حضور می یابد. تلاش او براین است که شرایط بحرانی بدون خشونت خاتمه یابد، اما این تفکر از سوی فرمانده او “لورنزو ” مورد پذیرش نیست.
آنتونی میکاییل هال و امی هادسون در فـیـلـم سینمایی “فـرود ” به کارگردانی آرمانت ماسـترویانی محصول سال ۲۰۰۷ کشور آمریکا به ایفای نقش پرداختند.

**نقطه انهدام
فـیلـم سینمایی “نقطه انهدام ” محصول سال ۲۰۰۷ کشور کانادا روز سه شنبه ۲۵ اسفـندماه ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شود.
دانشمندی یک دستگاه سفر در زمان اختراع می کند. دستگاه از سوی سازمان تحقیقاتی مربوطه خطرناک اعلام می‌شود و سعی می شود جلوی ساخت آن گرفته شود و مخترع کار که متوجه می‌شود این بهانه ای است تا نیروهای امنیتی آمریکا دستگاه را در اختیار گیرند، به کمک دستگاه ناپدید می‌شود در حالیکه یک دستگاه یدک دراختیار یکی ازهمکارانش است.
جیسون پریستلی، گاروین سانقورد و گاری هورسون در فـیـلـم سینمایی “نقطه انهدام ” به کارگردانی جیسون بورک به ایفای نقش پرداختند.

**نابودگر۴
فـیلـم سینمایی “نابودگر۴ ” سه شنبه ۲۵اسفـندماه ساعت ۲۱ از شبکه سه پخش خواهد شد.
در سال ۲۰۰۳ یک جنایتکار به نام رایت که به سرطان لاعلاج مبتلا است موافقت می کند تا دکتر کاگان برای پژوهش از بدن او استفاده کند. در حمله اسکارنت به زمین که صرفاً جان کان زنده می ماند پی می برند که ترمیناتورT800 جدید برای حمله به کار گرفته شده است.
کریستین بل، سام ورتینگتون و آنتونی یل چین در فـیـلـم سینمایی ” نابودگر۴ ” به کارگردانی مک گینـتی محصول سال ۲۰۰۹ کشور آمریکا به ایفای نقش پرداخته‌اند .

**شکارچیان ذهن
فـیلـم سینمایی “شکارچیان ذهن ” سه شنبه ۲۵ اسفـندماه ساعت ۱۵:۴۵از شبکه چهار پخش خواهد شد.
یک تیم حرفه‌ای از افسران جوان برای آموزش‌های بیشتر و یک رقابت نظامی به یک جزیره منتقل می‌شوند. آنها با دنیای بیرون ارتباطی ندارند. اما ناگهان یکی از آنها به طرزمشکوکی کشته می‌شود، آنها به یکدیگر شک می کنند و هر کدام تلاش می کند جان خود را حفظ کند.
فـیـلـم سینمایی “شکارچیان ذهن ” به کارگردانی ری هارلین محصول سال ۲۰۰۲ کشور کانادا و آمریکاست.

**منطقه ۹
فـیلـم سینمایی “منطقه ۹ ” سه شنبه ۲۵ اسفـندماه ساعت۲۰:۳۰ از شبکه چهار پخش می شود.
موجودات فضایی با یک سفینه غول پیکر درآفریقا به زمین آمده‌اند و در یک منطقه قرنطینه زندگی کثیفی را می گذرانند. آنها دارای سلاح‌های خاص خود هستند که تنها خودشان قادر به شلیک‌اند. دولت تصمیم می‌گیرد آنها را خلع سلاح کند.
شارلتو کوپلی و جیسون کوپ در فیلم سینمایی “منطـقـه۹ ” به کارگردانی نیل بلومکامپ به ایفای نقش پرداختند.

**ایندیانا جونر و قلمرو جمجمه بلورین
فـیلـم سینمایی “ایـندیانا جـونـز و قلـمرو جمـجمـه بـلورین ” به کارگردانی استیون اسپـیـلبرگ سه شنبه ۲۵اسفندماه ساعت ۱۹از شبکه تهران پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم با بازی هریسون فورد، کیت بلانچارد ، کارن آلن و شیا لابیوف خواهید دید: ایندیا جونز که اکنون به سنین پیری رسیده همراه با دوست قدیمی‌اش مک، گرفتار یک گروه تبهکاری می شوند که گمان می کنند ایندی محل اختفای جمجمه بلورین را می داند و می خواهند او را وادار کنند که آن محل را به آنها نشان دهد.
فـیلـم سینمایی “ایندیانا جونزو قلـمرو جمجمه بلورین ” محصول سال ۲۰۰۸ کشور آمریکا در ژانر حادثه‌ای، ماجراجویی و هیجانی ساخته شده است.

**جان سخت۴
فـیلـم سینمایی “جان سـخت ۴ ” به کارگردانی لن وایـزمن۴۰ دقیقه بامداد ۲۶ اسفــند ماه از شبکه تهران پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی بروس ویلیس، تیموتی الیفانت، جاستین لانگ و مگی کیوآمده: جان مک کلین پلیسی میانسال با یک زندگی ازهم پاشیده است و دختری که جدا از او زندگی می‌کند. او در ماموریت جدیدش باید یک هکر رایانه‌ای به نام ” متیو فارل ” را بازداشت کند. قبل از این تعداد قابل توجهی از هکرها با انفجار خانه‌هایشان به گونه‌ای مرموز کشتهه شده‌اند و هنگامی که “جان ” برای دستگیری ” متـیـو ” به منزل او رفته است. “متیو ” نیزهدف گلوله قرارمی گیرد.
فـیلـم سینمایی “جان سـخت ۴ ” محصول سال ۲۰۰۷ کشورهای انگلیس و آمریکا در ژانر حادثه‌ای، جنایی، هیجانی ساخته شده است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “لیست فیلمهای چهارشنبه سوری”

  1. mohammad نیم‌رخ
    mohammad

    ممنون

  2. حضرت نیم‌رخ

    سلام مرد!
    معلوم هست کجایی؟
    کلا اطلاعاتی شدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA